joost@hodister.be       0476 33 00 66
 
 
Kantoor te huur in het bedrijvencentrum van Ranst - provincie Antwerpen
Omschrijving
Bedrijvencentrum Ranst stelt kantoorunits met airco ter beschikking met de meest uitgebreide faciliteiten inzake onthaal, secretariaatsdiensten, telefonie, fax, internet, copyservice,... kortom allemaal zaken die een ondernemer nodig heeft om professioneel te kunnen functioneren maar welke zeer veel geld - en vooral energie - kosten om goed georganiseerd te krijgen.

Bedrijvencentrum Ranst richt zich tot ondernemers die het nut inzien zich te kunnen concentreren op hun kernactiviteit, mensen die veel onderweg zijn maar toch een representatieve thuisbasis willen of buitenlandse bedrijven die hier een vestiging willen met beperkte overhead.

Last but not least is er in het gebouwencomplex een moderne fitness geïntegreerd, onder het motto "a healthy mind in a healthy body".

Bedrijvencentrum Ranst heeft parkeergelegenheid voor ca. 90 wagens.
Verder is er een halte van De Lijn vlak voor de deur.
Oppervlakte
21m²
Technische omschrijving
- bemeubelde kantoorruimte (2 werkplekken)
- kantoor op de eerste verdieping
- steentapijt
- voorzijde van het kantoor in vitrinebeglazing
- verwarming: warmte -/zomerairco
Locatie
Bedrijvencentrum Ranst combineert een landelijke ligging met een excellente bereikbaarheid.
Gelegen langsheen de N116 met het rond punt van Wommelgem op 4 kilometer afstand zijn zowel de Antwerpse binnenstad, de Luchthaven van Antwerpen(Deurne), de Haven van Antwerpen alsook de autostrades naar Breda, Eindhoven, Hasselt, Gent en Brussel binnen handbereik.
Gelegen in een zone voor ambachtelijke bedrijven en KMO's.
Condities
Maandelijkse huurprijs: 350,00 EUR*

*Prijzen geldend voor :
- overeenkomst voor 3 jaar
- mogelijkheid met opzeg na het eerste jaar = prijs +10%
- opzegtermijn van 6 maanden
- 3 maanden waarborg
- korting bij meerdere units

Deze prijzen zijn inclusief:
- forfaitair elektriciteitsverbruik van 50 kwh per maand
- grondlasten
- casco brandverzekering (afstand van verhaal)
- onthaal tijdens de kantooruren (bij Plumeau 1ste verdieping)
- gemeenschappelijke sanitaire ruimte
- gebruik vergaderzaal 2 uur per week
- koelkastje in het kantoor
- gebruik gemeenschappelijke kitchenette
- onderhoud gemeenschappelijke delen
- afvalcontainers voor papier en restafval
- uitgaande postservice
- inkomende postservice
- plaatsing maatschappelijke zetel
- parkeergelegenheid dichtbij de unit
- signalisatie met logo aan de unit
- signalisatie met logo op de infozuil aan de ingang
- signalisatie met logo aan de reclamezuil aan de straatkant

Deze prijzen zijn exclusief:
- 21% BTW (volledig aftrekbaar)
- onderhoud van de unit (prijs in functie van de oppervlakte)
- bijkomend gebruik van de vergaderzaal
- secretariaatswerk à 50,00 EUR per uur
- digitale archivering
- doorrekening verbruik elektriciteit boven forfait aan dagprijs